Gmina Przywidz - wersja archiwalna
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przywidz - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Wrota Pomorza 
 
Biuletyn Informacji Publicznej 
 
Gminy Pomorza 
 
Przywidz 
 
Zamówienia publiczne i ogłoszenia


Szczegóły przetargu


Informację udostępniono: 17.09.2009 14:11:00


Data ogłoszenia przetargu: 2009.07.17
Data otwarcia ofert: 2009.08.10


Skrótowa treść zamówienia

Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Przywidzu, przy ulicy Szkolnej 1 o sale lekcyjne i inne pomieszczenia dla Szkoły Podstawowej. CPV 45.00.00.00-7


Właściwa treść zamówienia

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

numer ogłoszenia :  243732 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009r.

 

 

 

 

Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Przywidzu, przy ul. Szkolnej 1 o sale lekcyjne i inne pomieszczenia dla Szkoły Podstawowej.

 

 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

 

 

I. 1) Nazwa i adres

Gmina Przywidz

ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz

woj. pomorskie

tel. 058 682 51 46, fax: 058 682 52 25

adres strony internetowej: www.przywidz.pl

 

 

 

I. 2) Rodzaj Zamawiającego:

Administracja samorządowa

 

 

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

 

II. 1) Okreslenia przedmiotu zamówienia

II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Zespołu Szkół w Przywidzu, przy ul. Szkolnej 1 o sale lekcyjne i inne pomieszczenia dla Szkoły Podstawowej.

 

 

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane.

 

 

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - roboty budowlane, sanitarne i elektryczne wynikające z rozbudowy budynku Zespołu Szkół w Przywidzu, przy ul. Szkolnej 1 o sale lekcyjne i inne pomieszczenia dla Szkoły Podstawowej o łącznej powierzchni użytkowej 635,31 m². - Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

 

 

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

 

45.00.00.00-7.

 

 

 

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

 

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 30.08.2010r.

 

 

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

 

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium

1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 50 000,00 zł.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r nr 42 ,poz.275).

3. Wpłatę wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto BS Pruszcz Gdański 65833500030112371220000002 W przypadku, jeżeli do godziny 93o dnia 10.08.2009 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione. Zamawiający przechowuje wniesione wadium na rachunku bankowym.

4. Wadium w jednej z wymienionych w punkcie 9.2. form (dokument w oryginale), lub dowód wpłaty wadium na konto zamawiającego należy dostarczyć do sekretariatu (pok. Nr 2.4) w siedzibie Urzędu Gminy Przywidz do dnia 10.08.2009r. do godz. 9 30

5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu 10.08.2009r. a kończyć najwcześniej w dniu 10.09.2009r.

6. Dokument o którym mowa pod poz. 9.5. winien zawierać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium zamawiającemu w następujących przypadkach : -wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. -wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 

Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

 

 

 

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

 

 

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca :

 a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych polegających na budowie lub rozbudowie obiektów o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 600 m2 części nowo budowanej, w tym 2 szkół.

 b)dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.:

- osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji minimum jednego obiektu opisanego w pkt 6 a SWIZ,

-osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiednio wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów bez ograniczeń oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót, w tym przy realizacji minimum jednego obiektu opisanego w pkt 6 a SWIZ,

-osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiednio wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów bez ograniczeń oraz co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót, w tym przy realizacji minimum jednego obiektu opisanego w pkt 6 a SWIZ.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty:

1. Podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .

4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

5. Wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661) - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,zgodnie z pkt 6a SIWZ warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 8 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) lub generalnego wykonawcę.

7. W odniesieniu do kierownika budowy i kierowników robót: - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, uprawnienia budowlane, oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r), oświadczenia o realizacji obiektu opisanego w pkt 6 a SIWZ, CV Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7.2, 7.3,7.5 SIWZ: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że :

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)

b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert),

c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane wyżej stosuje się odpowiednio..

 

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

 

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

 

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.

 

 

 

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

 

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena.

 

 

 

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

 

 

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

 

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przywidz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdanska 7.

 

 

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

10.08.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdanska 7, pok. 2.4 (sekretariat).

 

 

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach:

30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 
 

 

 

Ogłoszenie o przetargu

 

 

SIWZ

 

 

 

Załącznik nr 4 - Projekt budowlano wykonawczy:

 

 

 

PROJEKT ARCHITEKTONICZNY WYKONAWCZY

 

 

część graficzna:

 

1 Zagospodarowanie terenu
2 Rzut przyziemia poglądowy z przyziemiem szkoły istniejącej
3 Rzut przyziemia
4 Rzut pietra
5 Rzut dachu
6 Przekrój A-A
7 Przekrój B-B
8 Warstwy przegród
9 Elewacja północna
10 Elewacja południowa
11 Elewacja zachodnia
12 Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej
13 Zestawienie stolarki drzwiowej zewnętrznej i szkleń
14 Rysunek pochylni dla niepełnosprawnych
15 Rzut i przekrój klatki schodowej, detal balustrady
16 Rysunek ścian boksów
17 Detal A i B - attyki
18 Detal C - attyki
19 Detal D1 - attyki
20 Detal D2 - attyki
21 Detal E - attyki
22 Rysunek kanału na rury preizolowane w posadzcde korytarza
23 Rysunek dźwigu platformy
24 Klapa oddymiająca
25 Klapa oddymiająca

 

PROJEKT BUDOWLANO WYKONAWCZY - CZĘŚĆ KONSTRUKCYJNA

 

 

 

 

 

część graficzna:

 

 

 

rys. K1

rys. K2

rys. K3

rys. K4

rys. K5

rys. K6

 

OPIS TECHNICZNY DO PROJEKTU WYKONAWCZEGO INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH WOD-KAN, CWU, INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA, KOTŁOWNI

 

 

część graficzna:

 

 

 

s.1 PLAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU
s.2 RZUT PARTERU - instalacja wod-kan
s.3 RZUT PIETRA - instalacja wod-kan
s.4 ROZWINIĘCIE instalacji wodociągowej
s.5 ROZWINIĘCIE instalacji kan. sanitarnej
s.6 ROZWINIĘCIE instalacji kan. sanitarnej
s.7 ROZWINIĘCIE instalacji kan. sanitarnej
s.8 RZUT PARTERU - instalacja co
s.9 RZUT PIETRA - instalacja co
s.10 ROZWINIĘCIE instalacji centralnego ogrzewania
s.11 SCHEMAT TECHNOLOGICZNY KOTŁOWNI
s.12 RZUT KOTŁOWNI - lokalizacja urządzeń

 

PROJEKT ELEKTRYCZNY - pismo

 

 

 
 
 

 

 

 
 
 
BIOZ instalacje wewnętrzne
cobalt
cobalt - deklaracja zgodności
graphite
graphite_deklaracja zgodości
dzwonek elektryczny - instrukcja instalacji
rzuty - elektr
elektroniczny woźny - instrukcja obsługi
korytarz- N + NW
parter i piętro
pomieszczenie - piętro
pomieszczenie3 - parter 
pomieszczenie12 - parter
rejestrator
rozdzielnica RNS drzwi - widok z przodu 
rozdzielnica RNS konstrukcja - widok z przodu
rozdzielnica RNS osłony - widok z przodu
rozdzielnica RNS podliczenie - zestawienie techniczne
rozdzielnica RNS tabela - lista urządzeń
rozdzielnica RNS urządzenia - widok z przodu
rozdzielnica RNS wsporniki - widok z przodu
schemat strukturalny sieci nn
schemat RNS
specyfikacja techniczna
SSWiN CCTV
tabela 1
tabela 2
VOCC129
VOCC945
zestawienie elektryczne

 

Załączniki nr 5 - 13 -    Przedmiary robót

 

 

 

 

 

 

PRZYŁĄCZE KANALIZACJI SANITARNEJ

INSTALACJE WEWNĘTRZNE ELEKTRYCZNE

TECHNOLOGIA KOTŁOWNI

ROBOTY BUDOWLANE

INSTALACJA C.O.

PRZYŁĄCZE Z RUR PREIZOLOWANYCH

BUDOWA CHODNIKÓW DRÓG WEWNĘTRZNYCH

INSTALACJA WEWNĘTRZNA WOD-KAN

USUNIECIE KOLIZJI KABLA TELEKOMUNIKACYJNEGO

 

Załącznik nr 14  -  SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT

 

SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA - MODERNIZACJA KOTŁOWNI NA PALIWO STAŁE

SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA - INSTALACJA WODOCIĄGOWA I KANALIZACYJNA

SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA - INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA

 


 

 

UWAGA - MODYFIKACJA SIWZ

MODYFIKACJA SIWZ
WZÓR ZAŁ. NR 8 DO OFERTY - Wykaz wykonanych robót ogólnobudowlanych

 

 


 

 

Zapytania i wyjaśnienia
Zapytania i wyjaśnienia + kopia opracowania dokumentacji usunięcia kolizji kabla telekom. + mapa

 

 
 
 

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 







Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a):
Arkadiusz Klein

Wprowadził(a):
Arkadiusz Klein

Zatwierdził(a):
Arkadiusz Klein









Liczba odsłon: 1723