Menu podmiotowe
|
Szczegóły przetargu
Informację udostępniono:
29.06.2009 10:36:14
Skrótowa treść zamówienia
Przywidz: Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Przywidzu - woj. pomorskie.
Właściwa treść zamówienia OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane numer ogłoszenia : 165512 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009r.
Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Przywidzu - woj. pomorskie. CPV: 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa i adres Gmina Przywidz ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz woj. pomorskie tel. 058 682 51 46, fax: 058 682 52 25 adres strony internetowej: www.przywidz.pl
I. 2) Rodzaj Zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II. 1) Okreslenia przedmiotu zamówienia II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Przywidzu - woj. pomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót budowlanych został określony w załączniku nr 2 do oferty (Tabela elementów). - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie robót budowlanych na okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. - Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67. ustawy Pzp. 1.Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.1. Przedmiot zamówienia określa: - zestaw materiałów do opracowania oferty cenowej wykonany przez Firmę Usługową ASPOL Siemiński Andrzej Marek, ul. Platynowa 21B m17, 80-041 Gdańsk, data opracowania - maj 2009r., który stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.12.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1 500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r nr 42 ,poz.275). 3. Wpłatę wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto BS Pruszcz Gdański 65833500030112371220000002 W przypadku, jeżeli do godziny 93o dnia 16.06..2009 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione. Zamawiający przechowuje wniesione wadium na rachunku bankowym. 4.Wadium w jednej z wymienionych w punkcie 9.2. form (dokument w oryginale), lub dowód wpłaty wadium na konto zamawiającego należy dostarczyć do sekretariatu (pok. Nr 2.4) w siedzibie Urzędu Gminy Przywidz do dnia 16.06.2009r. do godz. 9.30. 5.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu 16.06.2009r. a kończyć najwcześniej w dniu 16.07.2009r. 6.Dokument o którym mowa pod poz. 9.5. winien zawierać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium zamawiającemu w następujących przypadkach : -wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. -wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie wykonania robót zgodnych z przedmiotem zamówienia o wartości jednostkowej równej lub większej od 50 000 zł. brutto, b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy, c) dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane, d) dysponuje lub posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 5.wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661) - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie wykonania robót zgodnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,zgodnie z pkt 6a warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 6 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) lub generalnego wykonawcę. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (kierownik budowy) - w przypadku, gdy wykonawca nie dysponuje ,takimi osobami. 8. W odniesieniu do kierownika budowy : - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzję o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia, ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r) - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzję potwierdzającą posiadanie uprawnień budowlanych właściwych dla przedmiotu zamówienia, ( dotyczy osób ,które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przywidz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdanska 7, pok. 2.4 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a): Arkadiusz Klein Wprowadził(a): Arkadiusz Klein Zatwierdził(a): Arkadiusz Klein |
|||||
|