Menu podmiotowe
|
Szczegóły przetargu
Informację udostępniono:
25.06.2009 09:28:42
Skrótowa treść zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania p.t.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Przywidz - Etap I miejscowość Pomlewo wraz z rozbudową gospodarki osadowej oczyszczalni zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska.
Właściwa treść zamówienia Przywidz: Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania p.t.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Przywidz - Etap I miejscowość Pomlewo wraz z rozbudową gospodarki osadowej oczyszczalni zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska.
Sekcja I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa i adres: Gmina Przywidz , ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie, tel. 058 6825146, faks 058 6825225. Adres strony internetowej Zamawiającego: www.przywidz.pl
Sekcja II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej i uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla zadania p.t.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Przywidz - Etap I miejscowość Pomlewo wraz z rozbudową gospodarki osadowej oczyszczalni zgodnie z projektem dofinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska.
II. 1.2) Rodzaj Zamówienia: usługi
II 1.3) Okreslenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie : I.Projektu kanalizacji w zakresie : - wykonanie mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zadania, - wykonanie badań geologicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zadania, - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - specyfikacja techniczna wykonania robót i odbioru robót, - kosztorys inwestorski i przedmiar robót, - plan BIOZ. II. Projektu rozbudowy oczyszczalni w zakresie: - zaprojektowanie na terenie oczyszczalni stanowiska odwadniania osadów (prasa),.
II 1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1
II 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
II 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
II 1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
II 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.02.2010
Sekcja III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III 1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III 2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : a)w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:- dwa projekty w zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem dla inwestycji o wartości jednostkowej powyżej 2 500 000,00 PLN brutto każda, b)dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia projektantów posiadających wymagane prawem polskim niezbędne uprawnienia do projektowania, wpisanych na listy członków właściwych izb samorządu zawodowego, c) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: 1.Podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 4.Wykaz projektów opracowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt 6a warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 5 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) 5.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie publiczne wraz z odpisem uprawnień projektantów i zaświadczeniem o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego. (w tym celu należy wypełnić zał. nr 6 do wzoru oferty)..
Sekcja IV: PROCEDURA
IV 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV 2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
IV 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV 3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV 3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przywidz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7 ( pokój nr 2.4 ).
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7 ( pokój nr 2.4 ).
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 Działanie 8.2 Lokalna infrastruktura ochrony środowiska.
załącznik nr 5 do SIWZ (tekst)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty str.1 Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a): Arkadiusz Klein Wprowadził(a): Arkadiusz Klein Zatwierdził(a): Arkadiusz Klein |
|||||
|