Gmina Przywidz - wersja archiwalna
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przywidz - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Wrota Pomorza 
 
Biuletyn Informacji Publicznej 
 
Gminy Pomorza 
 
Przywidz 
 
Zamówienia publiczne i ogłoszenia


Szczegóły przetargu


Informację udostępniono: 12.10.2007 23:10:57


Data ogłoszenia przetargu: 2007.08.30
Data otwarcia ofert: 2007.09.20


Skrótowa treść zamówienia

Przetarg nieograniczony na modernizację hydroforni w Koziej Górze


Właściwa treść zamówienia

nr postępowania: RO.Z.341-23/07

Przywidz, dnia 30 sierpnia 2007 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej progów ustalonych na podstawie
art. 11 ust 8 Prawa zamówień publicznych

 

Zamawiający:
Gmina Przywidz
83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7, woj. pomorskie
tel.: (058) 682-59-93
fax.: (058) 682-52-25


ogłasza przetarg nieograniczony na: modernizację hydroforni w Koziej Górze woj. pomorskie, CPV: 45421100-5, 45261910-6, 45232430-5, 45232150-8

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatnie) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Przywidz, Przywidz ul. Gdańska 7, pok. 3.2 lub pobrać: www.bip.przywidz.pl
Miejsce realizacji: Gmina Przywidz

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2007r.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:
A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
   A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
   A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
   A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
   A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych: zał. nr 2

 

B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie na łączną kwotę 600.000 zł
  B.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacji sanitarnych oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

 

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  C.3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 500 zł słownie: dwa tysiące pięćset zł

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena oferty - 70%
termin realizacji - 20 %
gwarancja - 10%

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: sekretariat (pok. Nr 2.5) Urzędu Gminy Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz.
Termin składania ofert upływa dnia 20 września 2007 r. o godzinie 12:00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 września 2007 r. o godzinie 12:15 w sali konferencyjnej pok. 2.3
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
p. Anna Latowska tel.: (058) 682-59-94, w godz. 9:00 do 15:00

 

Data przekazania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych: 30.08.2007r.

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja techniczna

Przedmiar



 

nr postępowania: RO.Z.341-23/07

Przywidz, dnia 28 września 2007 r.

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia: modernizacja hydroforni w Koziej Górze woj. pomorskie CPV: 45421100-5, 45261910-6, 45232430-5, 45232150-8 zgodnie z wynikami zbiorczego zestawienia oraz streszczenia oceny i porównania złożonych ofert wybrano ofertę firmy Interkis, Biuro Techniczno-Handlowe, ul. Al. Rzeczypospolitej 4D, 80-369 Gdańsk.


Ww. oferta spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego, uzyskała najwyższą ilość punktów, a oferowana cena za przedmiot zamówienia wynosi 70 997,59 zł.

 

Zbiorcze zestawienie oraz streszczenie oceny i porównania złożonych ofert

 

Numer oferty Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy Liczba pkt w kryterium ceny Liczba pkt w kryterium termin realizacji Liczba pkt w kryterium gwarancji Razem
2  Interkis Biuro Techniczno-Handlowe, ul. Al. Rzeczypospolitej 4D, 80-369 Gdańsk 70 20 10 100

 

Ponadto oferty Wykonawców ARGO Albert Zduńczyk, Kowale ul. Staropolska 50, 80-180 Gdańsk i Zakład Usług Wiertniczych Studwiert, Pokrzywno 132, 86 – 330 na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały odrzucone - Wykonawcy do ofert nie dołączyli kosztorysu ofertowego, który zgodnie z zapisem Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (rozdział XII pkt 6) był wymagany.

 

Dodatkowo, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wezwał Wykonawców do uzupełnienia ofert, ponieważ oferta Wykonawców podlega odrzuceniu.

 

 


 

nr postępowania: RO.Z.341-23/07

Przywidz, dnia 4 października 2007 r.

 

INFORMACJA O PROTEŚCIE

 

Zamawiający informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia: modernizacja hydroforni w Koziej Górze woj. pomorskie CPV: 45421100-5, 45261910-6, 45232430-5, 45232150-8 w dniu 03.10.2007r. do tut. urzędu wpłynął protest na czynność odrzucenia oferty firmy ARGO Albert Zduńczyk, Kowale, ul. Staropolska 50, 80-180 Gdańsk.


Równocześnie, w związku z wniesieniem protestu, zawiesza się bieg terminu związania ofertą.

Jednocześnie na podstawie art. 181 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, iż uczestnikami protestu stają się wykonawcy, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron, i którzy przystąpili do postępowania w terminie 3 dni od dnia otrzymania informacji wraz z kopią protestu.

 

 


 

nr postępowania: RO.Z.341-23/07

Przywidz, dnia 12 października 2007 r.

 

ROZSTRZYGNIĘCIE PROTESTU

 

Wniesionego przez:
ARGO Albert Zduńczyk
ul. Staropolska 50
80-180 Gdańsk

 

W nawiązaniu do protestu, który wpłynął do Zamawiającego 03 października 2007r. na podstawie art. 183 ustawy Prawo zamówień publicznych niniejszym informujemy, iż protest wniesiony przez Wykonawcę zostaje oddalony.

 

Uzasadnienie

 

Zamawiający w SIWZ określił, iż Wykonawca dla ważności oferty jest zobowiązany dołączyć kosztorys ofertowy, który jest elementem sposobu obliczenia ceny oferty. W żadnym miejscu SIWZ nie jest wymienione, iż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie ceną ryczałtową. Równocześnie płatność jednorazowa nie ma nic wspólnego z ceną ryczałtową.

 

Zamawiający nie naruszył art. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, co podnosi Wykonawca, gdyż wymogi SIWZ dotyczyły wszystkich Wykonawców i w ten sposób też oferty Wykonawców zostały ocenione.

 

Równocześnie przypominamy, iż każdy Wykonawca ma prawo na podstawie art. 180 ust 4 ww. ustawy złożyć protest dotyczący postanowień SIWZ, jak również na podstawie art. 38 wspomnianej ustawy zwrócić się o wyjaśnienie treści SIWZ.







Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a):
Marcin Sobczak

Wprowadził(a):
Marcin Sobczak

Zatwierdził(a):
Marcin Sobczak









Liczba odsłon: 130