Menu podmiotowe
|
Szczegóły przetargu
Informację udostępniono:
26.01.2009 09:41:19
Skrótowa treść zamówienia
Świadczenie usług transportowych minibusem dla Gminy Przywidz - woj. pomorskie
Właściwa treść zamówienia Numer ogłoszenia: 346083 Przywidz, dn.02.12.2008r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM CPV : 60.17.00.00-0
Sekcja I: Zamawiający
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przywidz , ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie, tel. 058 6825146, faks 058 6825225, www.przywidz.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Świadczenie usług transportowych minibusem dla Gminy Przywidz - woj. pomorskie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dotyczy : - Świadczenia usług przewozu osób minibusem (min. 9 osobowym) przez okres 12 miesięcy dla Gminy Przywidz. Wykonawca musi posiadać minimum 1 minibus gotowy do świadczenia usługi w ciągu 1 godziny od złożenia polecenia przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga by pojazdy miały aktualne badania techniczne jak również posiadały opłacone składki OC/NW. Miejsca, terminy i godziny przewozów ustalone zostaną z Wykonawcą po wyborze oferty. Wymagania stawiane wykonawcy : - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełnienia W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy. Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca : - nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych dokumentów do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty: - podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w ofercie. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . - zaświadczenie, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania zaświadczenia, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przywidzu, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7, pokój 2.5. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008r., godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przywidzu, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7, pokój 2.5. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a): Arkadiusz Klein Wprowadził(a): Arkadiusz Klein Zatwierdził(a): Arkadiusz Klein |
|||||
|