Gmina Przywidz - wersja archiwalna
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przywidz - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Wrota Pomorza 
 
Biuletyn Informacji Publicznej 
 
Gminy Pomorza 
 
Przywidz 
 
Zamówienia publiczne i ogłoszenia


Szczegóły przetargu


Informację udostępniono: 22.08.2007 00:41:01


Data ogłoszenia przetargu: 2007.07.24
Data otwarcia ofert: 2007.08.20


Skrótowa treść zamówienia

Przetarg nieograniczony na modernizację hydroforni w Koziej Górze


Właściwa treść zamówienia

nr postępowania: RO.Z.341-20/07

Przywidz, dnia 24 lipca 2007 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej progów ustalonych na podstawie
art. 11 ust 8 Prawa zamówień publicznych

 

Zamawiający:
Gmina Przywidz
83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7, woj. pomorskie
tel.: (058) 682-59-93
fax.: (058) 682-52-25


ogłasza przetarg nieograniczony na: modernizację hydroforni w Koziej Górze woj. pomorskie, CPV: 45421100-5, 45261910-6, 45232430-5, 45232150-8

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatnie) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Przywidz, Przywidz ul. Gdańska 7, pok. 3.2 lub pobrać: www.bip.przywidz.pl
Miejsce realizacji: Gmina Przywidz

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 października 2007r.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:
A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
   A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
   A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
   A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
   A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych: zał. nr 2

B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie na łączną kwotę 600.000 zł
  B.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacji sanitarnych oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  C.3) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

 
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 500 zł słownie: dwa tysiące pięćset zł

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena oferty - 70%
termin realizacji - 20 %
gwarancja - 10%

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: sekretariat (pok. Nr 2.5) Urzędu Gminy Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz.
Termin składania ofert upływa dnia 20 sierpnia 2007 r. o godzinie 12:00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 20 sierpnia 2007 r. o godzinie 12:15 w sali konferencyjnej pok. 2.3
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
p. Anna Latowska tel.: (058) 682-59-94, w godz. 9:00 do 15:00

 

Data przekazania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych: 24.07.2007r.

 

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Specyfikacja techniczna

Przedmiar

 

 


 

nr postępowania: RO.Z.341-20/07

Przywidz, dnia 21 sierpnia 2007 r.

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia: modernizacja hydroforni w Koziej Górze CPV: 45421100-5, 45261910-6, 45232430-5, 45232150-8 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt 7, w związku z art. 7 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

uzasadnienie

Po otwarciu ofert w dniu 20.08.2007r. o godz. 12.15 Zamawiający stwierdził, że w przesyłkach pocztowych widnieje prawidłowo wniesiona oferta na ww. postępowanie. Pracownik odpowiedzialny za przyjmowanie korespondencji nie wpisał ww. oferty do rejestru, stąd nie otworzono jej podczas sesji otwarcia ofert. W związku z powyższym postępowanie to zostało w sposób nieumyślny obarczone wadą, co uniemożliwia zawarcie ważnej umowy.







Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a):
Marcin Sobczak

Wprowadził(a):
Marcin Sobczak

Zatwierdził(a):
Marcin Sobczak









Liczba odsłon: 124