Gmina Przywidz - wersja archiwalna
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przywidz - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Wrota Pomorza 
 
Biuletyn Informacji Publicznej 
 
Gminy Pomorza 
 
Przywidz 
 
Zamówienia publiczne i ogłoszenia


Szczegóły przetargu


Informację udostępniono: 27.10.2008 15:44:55


Data ogłoszenia przetargu: 2008.10.03
Data otwarcia ofert: 2008.10.27


Skrótowa treść zamówienia

Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Marszewskiej Górze. - etap II - adaptacja poddasza i mała architektura.


Właściwa treść zamówienia

Nr ogłoszenia: 250013 - 2008

Przywidz, 03.10.2008r.

 

OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym

CPV 45.45.30.00-7

 

 

 

 

Sekcja I : Zamawiający

 

I. 1) Nazwa i ardes:

Gmina Przywidz

ul.Gdańska 7 ,

83-047 Przywidz, woj. pomorskie

tel. 058 6825146, fax 058 6825225

 

I. 2) Rodzaj zamawiającego:

Administracja samorządowa

 

Sekcja II : Przedmiot zamówienia

 

II. 1) Opis:

II. 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Marszewskiej Górze. - etap II - adaptacja poddasza i mała architektura. 

 

II. 1.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

 

II. 1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres robót budowlanych został określony w załączniku nr 2 do oferty (Tabela elementów). - Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. - Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp..

 

II. 1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

 

II. 1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:  Nie.

 

II. 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:  Nie.

 

II. 2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 15.12.2008.

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.

 

III. 1) Warunki dotyczące zamówienia: 

 

Informacja na temat wadium:

Wymagania dotyczące wadium:

1)  Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł.

2)  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy ozczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r nr 42 ,poz.275).

3)  Wpłatę wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto BS Pruszcz Gdański 65833500030112371220000002 . W przypadku, jeżeli do godziny 930 dnia 27.10.09.2008 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione. Zamawiający przechowuje wniesione wadium na rachunku bankowym.

4)  Wadium w jednej z wymienionych w punkcie 2) form (dokument w oryginale), lub dowód wpłaty wadium na konto zamawiającego należy dostarczyć do sekretariatu (pok. Nr 2.4) w siedzibie Urzędu Gminy Przywidz do dnia 27.10.2008r. do godz. 930.

5)  W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu 27.10.2008r. a kończyć najwcześniej w dniu 28.11.2008r.

6)  Dokument o którym mowa pod poz. 5)  winien zawierać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium zamawiającemu w następujących przypadkach :

- wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.

 -wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.

-zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

 

III. 2) Warunki udziału:

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca :

a) w okresie ostatnich pięć lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem o wartości jednostkowej równej lub większej od 100 000,00 zł. brutto.

b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.

 

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty:

1.  Podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty .

2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .

4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie wykonania robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,zgodnie z pkt 6a warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 6 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) lub generalnego wykonawcę.

5.  W odniesieniu do kierownika budowy :- zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego inspektora Nadzoru Budowlanego o posiadaniu uprawnień budowlanych do prowadzenia robót ( dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 01.01.1995r), - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz decyzja potwierdzająca posiadanie uprawnień budowlanych do prowadzenia robót ( dotyczy osób ,które uzyskały uprawnienia budowlane przed 01.01.1995r) Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7.2, 7.3 siwz:, - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że :

a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert) , Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane wyżej stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV: Procedura

IV. 1) Tryb udzielenia zamównia:

IV. 1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony.

IV. 2) Kryteria oceny ofert

IV. 2.1)  Kryteria oceny ofert:

Najniższa cena.

IV. 2.2) Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: Nie

IV. 3) Informacje administracyjne

IV. 3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.przywidz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7.

IV. 3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

27.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7 pok. nr 2.2 (sekretariat).

IV. 3.5) Termin związania ofertą: 

Okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

ogłoszenie o przetargu

SIWZ - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

załącznik nr 4 do SIWZ - rzut poddasza

załącznik nr 5 do SIWZ - mała arcitektura

 

 
 
 
 

 
 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

na zadanie:

"Remont budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Marszewskiej Górze" etap - II - adaptacja poddasza i mała architektura.

I. Nazwa (firma), siedziba i adres wybranego wykonawcy:

INVEST - BUD Krzysztof Zarębski, 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Kowalska 11  

II. Uzasadnienie wyboru

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena w PLN. Powyższą ofertę wybrano, ponieważ wykonawca nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu.

III. Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:

INVEST - BUD Krzysztof Zarębski, 83-000 Pruszcz Gdański, ul.Kowalska 11

IV. Nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców według zajętej lokaty:

INVEST - BUD Krzysztof Zarębski, 83-000 Pruszcz Gdański, ul.Kowalska 11

informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 







Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a):
Arkadiusz Klein

Wprowadził(a):
Arkadiusz Klein

Zatwierdził(a):
Arkadiusz Klein









Liczba odsłon: 127