Gmina Przywidz - wersja archiwalna
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przywidz - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Wrota Pomorza 
 
Biuletyn Informacji Publicznej 
 
Gminy Pomorza 
 
Przywidz 
 
Zamówienia publiczne i ogłoszenia


Szczegóły przetargu


Informację udostępniono: 17.02.2009 10:34:36


Data ogłoszenia przetargu: 2009.01.28
Data otwarcia ofert: 2009.02.09


Skrótowa treść zamówienia

Dostawa gruzu kruszonego i tłucznia łamanego wraz z transportem dla Gminy Przywidz - woj. pomorskie


Właściwa treść zamówienia

Dostawa gruzu kruszonego i tłucznia łamanego wraz z transportem dla Gminy Przywidz - woj. pomorskie
Numer ogłoszenia: 29819 - 2009; data zamieszczenia: 28.01.2009

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przywidz , ul. Gdańska 7,

83-047 Przywidz, woj. pomorskie,

tel. 058 6825146, faks 058 6825225.
Adres strony internetowej zamawiającego:

www.przywidz.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa gruzu kruszonego i tłucznia łamanego wraz z transportem dla Gminy Przywidz - woj. pomorskie.

 
II.1.2) Rodzaj zamówienia:

dostawy


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem do wskazanego przez Zmawiającego miejsca gruzu kruszonego o średnicy 30 - 50 mm w ilości 1400 ton oraz tłucznia łamanego o średnicy 8 - 32 mm w ilości 700 ton z przeznaczeniem na remont dróg gminnych.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w w/w ilościach i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe i prawne.

3. Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ustawy Pzp..


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

28.81.37.00-1.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

tak.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 10.12.2009.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy . Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca :

- nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów..
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty:

1. Podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w ofercie.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.przywidz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przywidz 83-047 Przywidz ul.Gdańska 7.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

09.02.2009 godzina 09:00,

miejsce:

Urząd Gminy Przywidz 83-047 Przywidz ul.Gdańska 7 sekretariat.


IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 
 

 

 

Ogłoszenie o przetargu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia


 

 

 
 

 

 

 
 
 

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty str1

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty str2

 

 






Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a):
Arkadiusz Klein

Wprowadził(a):
Arkadiusz Klein

Zatwierdził(a):
Arkadiusz Klein









Liczba odsłon: 91