Gmina Przywidz - wersja archiwalna
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przywidz - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Wrota Pomorza 
 
Biuletyn Informacji Publicznej 
 
Gminy Pomorza 
 
Przywidz 
 
Zamówienia publiczne i ogłoszenia


Szczegóły przetargu


Informację udostępniono: 10.10.2007 14:49:21


Data ogłoszenia przetargu: 2007.09.28
Data otwarcia ofert: 2007.10.08


Skrótowa treść zamówienia

Przetarg nieograniczony na zakup i wdrożenie oprogramowania wraz z ewidencją dróg na terenie Gminy Przywidz


Właściwa treść zamówienia

nr postępowania: RO.Z.341-28/07

Przywidz, dnia 28 września 2007 r.

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości poniżej progów ustalonych na podstawie
art. 11 ust 8 Prawa zamówień publicznych

 

Zamawiający:
Gmina Przywidz
83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7, woj. pomorskie
tel.: (058) 682-59-93
fax.: (058) 682-52-25


ogłasza przetarg nieograniczony na: Zakup i wdrożenie oprogramowania wraz z ewidencją dróg na terenie Gminy Przywidz woj. pomorskie. CPV: 72.26.80.00-1, 72222100-8.

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia (bezpłatnie) można odebrać w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Przywidz, Przywidz ul. Gdańska 7, pok. 3.2 lub pobrać: www.bip.przywidz.pl
Miejsce realizacji: Gmina Przywidz

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 12 grudnia 2007 r.

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegający wykluczeniu z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe:

A.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
   A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 
   A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 
  A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych: zał. nr 2 do SIWZ.

 

B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
  B.1) wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej dwóch zamówień związanych z gromadzeniem drogowych danych ewidencyjnych w dowiązaniu do przyjętego systemu referencyjnego dla potrzeb zarządzania siecią dróg i z uwzględnieniem   współpracującego z tym systemem oprogramowania, przeznaczonego do obsługi baz danych ewidencji danych drogowych dla łącznej długości odcinków dróg nie mniejszej niż 100 km, przy czym przynajmniej jedno zadanie powinno dotyczyć nie mniej niż 30 km sieci dróg,  wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie: zał. nr 3,
  B.2) posiadają uprawnienia (licencja) do posługiwania się wymaganą metodą BIKB -IBDM), wykorzystywaną przy realizacji zamówienia.
  B.3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz posiadają specjalistyczne przeszkolenie w zakresie wykonywania przeglądów podstawowych, rozszerzonych i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich zgodnie z Instrukcją przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich, wprowadzoną zarządzeniem nr 14 GDDKiA z 2005 r. oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Należy także załączyć dokument potwierdzający kwalifikacje Wykonawcy do przeprowadzania oceny stanu nawierzchni dróg metodą BIKB-IBDIM.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".


Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia/nie spełnia.

Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena oferty - 100%
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: sekretariat (pok. Nr 2.5) Urzędu Gminy Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz.
Termin składania ofert upływa dnia 8 października 2007 r. o godzinie 12:00
Otwarcie ofert nastąpi dnia 8 października 2007 r. o godzinie 12:15 w sali konferencyjnej pok. 2.3
Termin związania ofertą wynosi 30 dni
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
p. Grzegorz Stanglewicz tel.: (058) 682-59-93, w godz. 9:00 do 14:00

 

Data przekazania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych: 28.09.2007r.

 

Ogłoszenie o zamówieniu
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia




nr postępowania: RO.Z.341-28/07

Przywidz, dnia 9 października 2007 r.

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Zamawiający informuje, że postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, przedmiot zamówienia: Zakup i wdrożenie oprogramowania wraz z ewidencją dróg na terenie Gminy Przywidz woj. pomorskie CPV: 72.26.80.00-1, 72222100-8 na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zostało unieważnione. 

 

Uzasadnienie faktyczne

 

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.







Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a):
Marcin Sobczak

Wprowadził(a):
Marcin Sobczak

Zatwierdził(a):
Marcin Sobczak









Liczba odsłon: 43