Gmina Przywidz - wersja archiwalna
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przywidz - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Wrota Pomorza 
 
Biuletyn Informacji Publicznej 
 
Gminy Pomorza 
 
Przywidz 
 
Zamówienia publiczne i ogłoszenia


Szczegóły przetargu


Informację udostępniono: 29.10.2008 11:04:38


Data ogłoszenia przetargu: 2008.09.09
Data otwarcia ofert: 2008.09.22


Skrótowa treść zamówienia

Na wykonanie map sytuacyjno - wysokościowych do celów planistycznych w skali 1:1000 dla fragmentów obrębów geodezyjnych w gminie Przywidz - woj.pomorskie.


Właściwa treść zamówienia

Nr ogłoszenia 209765 - 2008

Przywidz, dnia 09.09.2008r.

 

 

OGŁOSZENIE O

PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

 
 
 

 

1. Zamawiający:

Gmina Przywidz

ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj.pomorskie

tel. 058 6825146, fax. 058 6825225.

 

2. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów planistycznych w skali 1:1000 dla fragmentów obrębów geodezyjnych w gminie Przywidz, woj. pomorskie.

 

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres zadania i wymagania:

Prace geodezyjno-kartograficzne należy wykonać zgodnie z zasadami ujętymi w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz.U. z 2005 r. Nr 240. poz. 2027ze zm.), mając na uwadze ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r. (Dz. U. Nr 80, póz. 717 ze zm.) i rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. (Dz. U. Nr 164, poz.158) w sprawie wymaganego zakresu projektu planu zagospodarowania przestrzennego.Mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów planistycznych podlegają obowiązkowi zgłoszenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznejw Pruszczu Gdańskim. Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Pruszczu Gdańskim winien zarejestrować wykonane mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów planistycznych w skali 1:1000 i opatrzyć je odpowiednią klauzulą. Wszystkie elementy mapy powstałe w wyniku pomiaru uzupełniającego wymagają uzupełnienia map zasobu geodezyjnego. Warunki, jakie powinny spełniać mapy sytuacyjno-wysokościowe do celów planistycznych,są określane przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Pruszczu Gdańskim. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami Wykonawca wykona przedmiot zamówienia: -W ilości 5 kompletów egzemplarzy, w tym 1 komplet map sytuacyjno-wysokościowych do celów planistycznych na folii - diazo oraz 4 komplety map sytuacyjno-wysokościowych do celów planistycznych na papierze oraz w wersji numerycznej na płycie CD ( w formacie uzgodnionym, umożliwiającym prace planistyczne).

 

4. Wspólny słownik zamówień (CPV):

74.25.00.00-6, 74.27.40.00-0.

 

5. Czy dopuszcza się składanie ofert wariantowych:

TAK

 

6. Czy dopuszcza się składanie oferty częściowej:

TAK

 

7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Zakończenie: 31.12.2008r.

 

8. Informacje na temat wadium:

Wymagania na temat wadium:

1) Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1500,00 zł

2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r nr 42 ,poz.275).

3) Wpłatę wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto BS Pruszcz Gdański 65833500030112371220000002 W przypadku, jeżeli do godziny 9:00 dnia 22.09.2008 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione. Zamawiający przechowuje wniesione wadium na rachunku bankowym.

4) Wadium w jednej z wymienionych w punkcie 8.2. form (dokument w oryginale) lub dowód wpłaty wadium na konto zamawiającego należy dostarczyć do sekretariatu (pok. Nr 2.4) w siedzibie Urzędu Gminy Przywidz do dnia 22.09.2008r. do godz. 9:00.

5) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu 20.09.2008r. a kończyć najwcześniej w dniu 22.10.2008r.

6) Dokument o którym mowa pod poz. 8.5. winien zawierać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium zamawiającemu w następujących przypadkach : - wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

 

9. Warunki udziału:

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy. Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca :

a)wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 3 usługi w zakresie wykonania map sytuacyjno-wysokościowych do celów planistycznych o wartości jednostkowej równej lub większej od 50 000 zł. brutto,

b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty:

1) podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty;

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;

3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;

4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;

5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy w związku z tym, że wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661) wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6) Wykaz wykonanych usług w zakresie wykonania map sytuacyjno-wysokościowych do celów planistycznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z pkt 5a warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 8 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). 

7) Dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiada kadrę okazującymi się uprawnieniami zawodowymi - uprawnienia geodezyjne w zakresie 1. (uprawnienia geodezyjne - potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) lub generalnego wykonawcę.

Uwaga :

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2, 3, 5 siwz: - składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że :

 a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) ,

b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert)

c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem terminu składania ofert) . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane wyżej stosuje się odpowiednio.

 

10. Kryteria oceny ofert:

Najniższa cena

 

11.Wykorzystana zostanie aukcja elektroniczna:

NIE

 

12. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.przywidz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7 tel. (058) 682-59-93, www.przywidz.pl.

 

13. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

22.09.2008, godzina 09:00,

miejsce: Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7 tel. (058) 682-59-93, pok. nr 2.4.

 

14. Termin związania ofertą: okres w dniach:

30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

ogłoszenie o przetargu

SIWZ

załącznik graficzny - mapa Przywidz

załącznik graficzny - mapa Piekło Górne cz.1

załącznik graficzny - mapa Piekło Górne cz.2

załącznik graficzny - mapa Nowa Wieś Przywidzka cz.1

załącznik graficzny - mapa Nowa Wieś Przywidzka cz.2

 
 
 
 

 

 

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

 
 

 

Nazwa (firma), siedziba i adres wybranego wykonawcy:

 

OPG-K "OPEGIEKA" Sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 11, 82-300 Elbląg

 

Uzasadnienie wyboru:

 

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena w PLN.

Powyższą ofertę wybrano spośród niewykluczonych wykonawców i nieodrzuconych ofert na podstawie porównania cen złożonych ofert.

 

Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty:

 

1. OPG-K "OPEGIEKA" Sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 11, 82-300 Elbląg

2. OPG-K "OPGK" Sp. z o.o. ul. Pniewskiego 3, 80-952 Gdańsk

 

Nazwa (firmy), siedziby i adresy wykonawców według zajętej lokaty:

 

1. OPG-K "OPEGIEKA" Sp. z o.o. Al. Tysiąclecia 11, 82-300 Elbląg

2. OPG-K "OPGK" Sp. z o.o. ul. Pniewskiego 3, 80-952 Gdańsk


 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Ogłoszenie o zawarciu umowy

 

 






Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a):
Arkadiusz Klein

Wprowadził(a):
Arkadiusz Klein

Zatwierdził(a):
Arkadiusz Klein









Liczba odsłon: 113