Gmina Przywidz - wersja archiwalna
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przywidz - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Wrota Pomorza 
 
Biuletyn Informacji Publicznej 
 
Gminy Pomorza 
 
Przywidz 
 
Zamówienia publiczne i ogłoszenia


Szczegóły przetargu


Informację udostępniono: 21.08.2008 13:26:32


Data ogłoszenia przetargu: 2008.07.11
Data otwarcia ofert: 2008.08.01


Skrótowa treść zamówienia

Wykonanie otworu awaryjnego Nr 2 oraz urządzeń do poboru wody studnią nr 2 w Koziej Górze gmina Przywidz, woj.pomorskie CPV 45262220-9


Właściwa treść zamówienia

RO.Z.341-9/08

Przywidz, dnia11.07.2008r.

 

 

 

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

 
 

 

o wartości poniżej 5 150 000 euro

(tablica ogłoszeń, strona internetowa zamawiającego)

 

 
 

 

 

1.Nazwa i adres zamawiającego

 

GMINA PRZYWIDZ reprezentowana przez WÓJTA GMINY

83-047 Przywidz, ul.Gdańska 7 woj.pomorskie

tel.(058) 682-59-93,  fax(058)682-5225

 

 

2.Określenie trybu zamówienia

 

 

 

przetarg nieograniczony art. 10 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 z późn. zm.)

 

 

 

Wielkość lub zakres zamówienia: 397.244,22 PLN

 

 

3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

 

 

http://bip.przywidz..pl/

 

 

 

 

4. Określenie przedmiotu zamówienia – Wykonanie otworu awaryjnego Nr 2 oraz urządzeń do poboru wody studnią Nr 2 w Koziej Górze gmina Przywidz woj. pomorskie CPV 45262220-9

 

 

Przedmiot zamówienia obejmuje:

1) Odwiert otworu do głębokości 180 m przy użyciu rur pomocniczych Ø 508,Ø 457, Ø 406 i Ø 356 mm. Jako eksploatacyjne pozostaną rury Ø 356 mm (stalowe) Do wiercenia należy użyć świdrów, dłuta i szlamówki stosownie do projektowanych średnic rur wiertniczych
- zafiltrowanie otworu przy użyciu kolumny filtrowej, zawierającej część czynną – filtr siatkowy na rurach ø 200 mm dł. 26 m, rurę podfiltrową dł. 2 m oraz nadfiltrowa dł. 10 m
- próbne pompowanie wg schematów przedstawionych w przedmiotowym projekcie prac geologicznych
- wyciągnięcie z otworu rur pomocniczych
- usunięcie urobku z placu budowy z jednoczesnym uzupełnieniem przestrzeni pozarurowej bentonitem,
- wykonanie obudowy oraz urządzeń do poboru wody w oparciu o operat i udzielone pozwolenie wodnoprawne
- wykonanie przyłącza wodociągowego do hydroforni wraz z zasuwą odcinającą.
2) Przeprowadzenie pompowania pomiarowego w czasie 72 h,
3)Badanie jakości wody w zakresie analizy fizykochemicznej i bakteriologii zgodnie z zakresem określonym rozporządzeniem Ministra Zdrowia.
4) Wytyczenie otworu geodezyjnie i zaniwelowanie w dowiązaniu do państwowego układu geodezyjnego.
5) Opracowanie dokumentacji hydrologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wykonanego ujęcia.

Przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i zatwierdzenia w OUG w Poznaniu planu ruchu zakładu górniczego zawierającego instrukcję dotyczącą bezpiecznego prowadzenia prac i ochrony środowiska.
6) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie roboty na okres 48 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.
7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:

a) przedmiar robót
b)specyfikacja techniczna
c) projekt prac geologicznych
d)operat wodnoprawny

 

 

5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej

Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.

 

 

 

 

6. Termin wykonania zamówienia

 

 

 

30 dni od zawarcia umowy i przekazania placu budowy.

 

 

 

7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki:

 

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych tj.:

 

 

 

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty o wartości nie niższej niż 400 000 zł brutto każda o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem polegające na wykonaniu otworu o głębokości minimum 150 m,

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a)posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.

 

 

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie : spełnia – nie spełnia.

 

 

 

Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winni złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:

 

 

W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków , Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty, oryginały lub kserokopie poświadczone „Za zgodność z oryginałem” przez upoważnionego (- nych ) przedstawiciela (-li) Wykonawcy.

 

 

 

8.Dokumenty wymagane :

 

1). Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2).

2).Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy ( zał. nr 3 ).

3). Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

4).Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);

5).Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);

6).Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, minimum 2 roboty polegające na wykonaniu otworu o głębokości minimum 150 m, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością zgodnie z treścią załącznika nr 4


7).Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

 

 

 

8). Wykaz osób zatrudnionych przez wykonawcę posiadających stosowne uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
-Uprawnienia do kierowania ruchem zakładu górniczego zatwierdzone przez Okręgowy Urząd Górniczy.
-Uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych.

9). Zaświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia górnicze.

 

 

 

9. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (spółka cywilna,
konsorcjum):

 

 

 

1.oferta musi być podpisana w taki sposób , by prawnie zobowiązywała
wszystkie podmioty występujące wspólnie,

2.podmioty wstępujące wspólnie ( konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do podpisania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia – dokument potwierdzający umocowanie musi być przedłożony wraz z ofertą ,a jego treść musi dokładnie określać zakres umocowania,

3. przy wypełnianiu formularzy w miejscach powołujących się na Wykonawcę np.
„nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, spółki
cywilnej a nie pełnomocnika.

 

 

 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( DZ.U. nr 87, poz.605).

 

 

 

10.Opis warunków udziały w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

 

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych tj.:

 

 

 

 

1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty o wartości nie niższej niż 400 000 zł brutto każda o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem polegające na wykonaniu otworu o głębokości minimum 150 m,

 

 

 

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a)posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł

4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp.

 

 

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów i oświadczeń na zasadzie : spełnia – nie spełnia.

 

 

 

11.Informacja na temat wadium

 

 

 

Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 12 000,00zł.
1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1.1. pieniądzu,
1.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
1.3. gwarancjach bankowych,
1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz.1158, z poźn.zm.)

 

 

 

Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 65 8335 0003 0112 3712 2000 0002 BS Pruszcz Gdański

 

Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego (termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego nie może być późniejszy niż ostateczny termin na składanie ofert ).

2..Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w ksiegowości Zamawiającego do dnia i godziny oznaczonych jako ostateczny termin składania ofert.

3. Powyższa gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 01.08.2008 r. do godz 10:00

 

4.Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

 

 

 

12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 

 

 

Cena – 100%

 

 

 

13.Miejsce i termin składania ofert

 

 

 

Termin składania ofert upływa 01.08.2008r. godz. 10:00 Oferty należy składać w siedzibie Zamawiajacego – sekretariat pokój nr 2.5 Urząd Gminy Przywidz ul. Gdańska 7 83-047 Przywidz
Otwarcie ofert nastąpi 01.08.2008r. o godz. 10:20 w siedzibie Zamawiającego w sali konferencyjnej pokój nr 2.3

 

 

 

14. Termin związania ofertą

 

 

 

Termin związania ofertą – 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

 

 

15. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

 

 

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

 

 

 

16.Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

 

 

Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

 

 

17.Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

 

 

Nie przewiduje się dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

 

Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami: Jarosław Ryszkowski, tel. (058) 6825-992 od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30, w środy od 09:00 do 17:00

 

 
 

 

Ogłoszenie o przetargu

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - SIWZ

Kosztorys

Specyfikacja techniczna

Projekt geologiczno-techniczny otworu cz1

Projekt geologiczno-techniczny otworu cz2

 

 


 
 
 

 

Przywidz, 11.08.2008r.

sygn. akt RO.Z.341-9/2008

 

 

 

 

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu
nieograniczonego na : „ Wykonanie otworu awaryjnego Nr 2 oraz urządzeń
do poboru wody studnią Nr 2 w Koziej Górze.”

 

 

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na w/w zadanie.

 

 
 
 






Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a):
Arkadiusz Klein

Wprowadził(a):
Arkadiusz Klein

Zatwierdził(a):
Arkadiusz Klein









Liczba odsłon: 162