Gmina Przywidz - wersja archiwalna
 
Wyszukaj w serwisie
 
 
 
 

 
Strona główna

 

Gmina Przywidz - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Wrota Pomorza 
 
Biuletyn Informacji Publicznej 
 
Gminy Pomorza 
 
Przywidz 
 
Zamówienia publiczne i ogłoszenia


Szczegóły przetargu


Informację udostępniono: 28.04.2009 11:32:12


Data ogłoszenia przetargu: 2009.03.19
Data otwarcia ofert: 2009.04.10


Skrótowa treść zamówienia

Wykonanie otworu awaryjnego Nr 2 oraz urządzeń do poboru wody studnią nr 2 w Koziej Górze.- etap II.


Właściwa treść zamówienia

Przywidz: Wykonanie otworu awaryjnego Nr 2 oraz urządzeń do poboru wody studnią nr 2 w Koziej Górze.- etap II

 

(CPV): 45.26.22.20-9.

 

 

Numer ogłoszenia: 69986 - 2009;

data zamieszczenia: 19.03.2009

 
 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 
 

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przywidz , ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie, tel. 058 6825146, faks 058 6825225.

 

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa.

 
 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

 

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie otworu awaryjnego Nr 2 oraz urządzeń do poboru wody studnią nr 2 w Koziej Górze.- etap II.

 

 
II.1.2) Rodzaj zamówienia:

 

roboty budowlane.

 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje :

 

1 Roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 1 km w gruncie kategorii I - II.

2 Obudowa naziemna typu Lange fi 80 mm wraz z armaturą i montażem.

3 Pompa głębinowa wraz z montażem na głębokości 95 metrów p.p.t., rury tłoczne stalowe ocynkowane fi 80 mm.

4 Głowica na rury wiertnicze o średnicy zewnętrznej 450 mm (18).

5 Wykonanie połączenia studni z instalacją stacji uzdatniania wody rurociągiem PCV fi 100 mm oraz podłączenie zasilania. 6 Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej szarej grub.

6 cm na podsypce cem-piaskowej 10 cm wokół obudowy studni.

7 Wyłącznik Cluvo wraz z montażem.

8 Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie roboty na okres 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót.

9 Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp..

 

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
 

 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w dniach: 14.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:

 

1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r nr 42 ,poz.275).

3 Wpłatę wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na konto BS Pruszcz Gdański 65833500030112371220000002 W przypadku, jeżeli do godziny 9:3o dnia 10.04.2009 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione. Zamawiający przechowuje wniesione wadium na rachunku bankowym.

4. Wadium w jednej z wymienionych w punkcie 9.2. form (dokument w oryginale), lub dowód wpłaty wadium na konto zamawiającego należy dostarczyć do sekretariatu (pok. Nr 2.4) w siedzibie Urzędu Gminy Przywidz do dnia 10.04.2009r. do godz. 9:3o

5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą, tzn. rozpoczynać się najpóźniej w dniu 10.04.2009r. a kończyć najwcześniej w dniu 09.05.2009r.

6. Dokument o którym mowa pod poz. 9.5. winien zawierać zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej zapłaty wadium zamawiającemu w następujących przypadkach : -wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Niespełnienie powyższych wymogów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

 

 

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

W prowadzonym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy.

Zamawiający uzna, że powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca :

a)wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem o wartości jednostkowej równej lub większej od 50 000 zł. brutto

b)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy . Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oceny załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń..

 

 

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni dołączyć do oferty:

1. podpisane oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe oświadczenia zawarte w załączniku nr 1 do oferty.

2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert .

4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4,5,6,7,8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

5.wykonawcy podlegający przepisom ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197 poz.1661) - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

6.wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie wykonania robót w zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,zgodnie z pkt 6a warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić zał. nr 6 do wzoru oferty oraz dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością). Dokumenty powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego) lub generalnego wykonawcę.

7. wykaz osób zatrudnionych przez wykonawcę posiadających stosowne uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 7.2, 7.3,7.5 siwz: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że :

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) ,

b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert),

c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) , - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym

d) w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/wym. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy podane wyżej stosuje się odpowiednio..

 

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

 

przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:

nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przywidz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7 Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej, tel. (058) 682-59-90, fax (058) 682-52-25 www.przywidz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

10.04.2009 godzina 09:30,

miejsce: Urząd Gminy Przywidz, 83-047 Przywidz, ul. Gdańska 7 ( pokój nr 2.4 ).
IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

 

 

 

 

Ogłoszenie o przetargu

SIWZ

załącznik nr 4 do SIWZ

 

 

 

 

 


 

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: str.1  str.2

Ogłoszenie o zawarciu umowy: pobierz

 

 






Wytworzył(a)/Odpowiedzialny(a):
Arkadiusz Klein

Wprowadził(a):
Arkadiusz Klein

Zatwierdził(a):
Arkadiusz Klein









Liczba odsłon: 136